به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خوزستان، احسان زارع‎ اصل افزود:این موافقت نامه ها در قالب مجتمع ‎خدمات رفاهی بین راهی، مجتمع‎ گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی ‎تفریحی، سفره ‎خانه و رستوران سنتی و مجتمع‎ سلامت و تندرستی در سطح خوزستان صادر شده است.
وی ادامه داد: این طرح‌ها در شهرستان‎ های مختلف از جمله آبادان، خرمشهر، دزفول، بهبهان، شوش، رامهرمز، لالی، شوشتر و اندیکا اجرا و پیش ‎بینی می‌شود که با اجرای آنها برای 899 نفر شغل ایجاد شود.
معاون سرمایه‎ گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه میزان سرمایه ‎گذاری پیش‎بینی ‎شده برای این طرح‎ ها بالغ بر یک‎ هزارمیلیارد ریال است، گفت: از مجموع این موافقت ها، 14 موافقت به احداث مجتمع گردشگری، هشت موافقت احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، 2موافقت احداث هتل، سه موافقت احداث مراکز سرگرمی تفریحی، 2 موافقت سفره‎ خانه سنتی، یک موافقت رستوران سنتی و یک موافقت نیز به مجتمع سلامت و تندرستی اختصاص دارد.
زارع اصل بیان کرد: هدف مسئولان اداره ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، برنامه‎ریزی به منظور افزایش ماندگاری گردشگران و افزایش زمان اقامت آنها در خوزستان بوده که امید است با هماهنگی این مهم در آینده نزدیک تحقق یابد.
9770/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.