نعیم سیاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین طلب اداره برق این شهرستان مربوط به شرکت های صنعتی است که 346 میلیارد ریال می باشد.
وی مطالبه اداره برق شوش و الوان از ادارات و دستگاه های اجرایی را 61 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اداراتی که تا پایان خردادماه جاری بدهی برق مصرفی خود را پرداخت نکنند اشتراک برق آنها قطع می شود.

**برق جهاد کشاورزی شوش بابت بدهی قطع شد
برق مدیریت جهاد کشاورزی شوش بابت بدهی 2 میلیارد ریالی روز دوشنبه برای مدت 2ساعت قطع شد.
علیرضا ملک زاده مدیر جهاد کشاورزی شوش به ایرنا گفت: بخشی از این بدهی مربوط به ساختمان هایی است که سالها پیش از سوی سازمان جهاد کشاورزی به فروش رفته و واگذار شد اند.
وی افزود: تلاش می شود تا بخشی از بدهی برق مدیریت جهاد کشاورزی شوش بزودی پرداخت شود.
مدیر توزیع نیروی برق شوش و الوان همچنین گفت: این اداره طبق قانون در حال پیگیری و وصول مطالبات خود از مشترکان می باشد و در این راستا طرح ضربتی وصول مطالبات برق در این شهرستان آغاز شده است.
سیاحی گفت: برخی ملاحظه کاری ها موجب افزایش کم سابقه بدهی مشترکان دولتی و خصوصی برق در شهرستان شوش شده است.
وی از مشترکان برق در شهرستان شوش خواست با توجه به خشکسالی و شدت گرمای هوا در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند تا شاهد کمترین خاموشی در این هوای گرم باشیم.
سیاحی کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف و پرهیز از لوازم خانگی پر مصرف را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: دمای مطبوع بین 23 تا 25 درجه سانتیگراد می باشد و لازم است تا لوازم خنک کننده بین این دما تنظیم شوند.
شهرستان شوش دارای 53 هزار مشترک برق است.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.