غلامرضا اسلامی پناه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با تشریح تلاش صورت گرفته در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان با همکاری سایر دستگاه های اجرایی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی استانداری خوزستان ، شهرستان شوش در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سایر شهرهای این استان پیش افتاده است.
وی با اشاره به تعامل خوب کسبه و بازاریان شوش در خودداری از فروش کالای قاچاق اظهار داشت: اجازه ورود و فروش کالای قاچاق در بازار شوش داده نشده و کسبه و بازاریان این شهرستان از عرضه کالای تولید ایران استقبال کرده اند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شوش همچنین به جلوگیری از عرضه گندم ناخالص و ایجاد بستر لازم برای خرید و فروش گندم سالم و استاندارد در بازار شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: گندم عرضه شده در بازار این شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بازرسان این اداره بر کیفیت محصول گندم عرضه شده در بازار نظارت دارند.
اسلامی پناه با بیان عملکرد اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش از ابتدای امسال تاکنون در زمینه بازرسی گفت: از ابتدای سال 1397 تاکنون 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شوش صورت گرفته و با 42 مورد تخلف برخورد شد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته نیز پنجهزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شوش صورت گرفته و 131 واحد صنفی به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.