به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور روز شنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان شوشتر افزود: بیکاری پیامدهای منفی اجتماعی زیادی به دنبال دارد که باید از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق اشتغال پایدار استفاده شود.
وی گفت: یکی از ظرفیت های مهم شهرستان شوشتر، دانشگاه ها و مراکز علمی است که تاکنون به ظرفیت آنها توجه خاصی نشده است.
رییس شورای اشتغال شوشتر ادامه داد: در موضوع اشتغال اطلاعات و آمار به روز و کامل نیست و به همین دلیل نمی توانیم برنامه ریزی درستی در این زمینه داشته باشیم.
وی افزود:برای ایجاد اشتغال بدون تعامل و همکاری موفقیتی حاصل نمی شود اما هم افزایی و هماهنگی میان تمام دستگاه ها سبب خروجی مناسب در حوزه اشتغال می شود.
سرپرست فرمانداری شوشترگفت:یکی دیگر از ظرفیت های اقتصادی شهرستان شوشتر،میراث فرهنگی و صنایع دستی است که در زمینه آموزش و ایجاد اشتغال اداره متولی چندان موفق عمل نکرده است.
وی افزود:استفاده از ایده های دانشگاه ها در شورای اشتغال،روان سازی پرداخت تسهیلات،ایجاد اشتغال برای کارآموزان و استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی شهرستان می تواند وضعیت اشتغال را در این شهرستان بهبود بخشد.
بنا به گزارش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی حدود 6هزار نفر جویای کار در سامانه اشتغال وزارت کار در شهرستان شوشتر ثبت نام کرده ند.
7159/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.