به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدلطف ا... سپهر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: با وجود گرمای طاقت فرسا ، مردم روزه دار خوزستان با حضوری حماسی و به یادماندنی به خیابان های آمدند و فریاد آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را سر دادند.
وی حضور حماسی مردم خوزستان را نمادی از همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و تجدید پیمان با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود و امسال نیز همانطور که پیش بینی می شد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ، باشکوه تر و پرمعناتر و بسیار گسترده تر بود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، روز جهانی قدس هر سال ابعاد جدیدی در سراسر جهان می گیرد افزود: روز قدس مظهر و نماد مبارزه با رژیم اشغالگر قدس ، همبستگی با مردم آزاده و مبارز فلسطین و عزم جزم برای آزادی قدس و مسجد الاقصی است.
حجت الاسلام سپهر در ادامه از حضور آحاد مردم خوزستان در این راهپیمایی عظیم تقدیر کرد و گفت:با وجود گرمای شدید هوا ، مردم به خیابان ها آمدند و دشمنان را مایوس کردند.
وی ابراز امیدواری کرد این حضور باشکوه در سراسر ایران و جهان مقدمه ای برای آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت مردم آن به خانه و کاشانه خود باشد.
در پایان قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت که با تکبیر نمازگزاران تایید شد.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.