احمدرضا لاهیجان زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست ارتباط خوبی با سمن ها دارد افزود: تعداد معدودی از افراد در قالب سمن ها، آدرس های غلطی به مردم می دهند و در تشخیص دستگاه نظارتی فاقد فعالیت اجرایی و دستگاه نظارتی که فعالیت اجرایی دارد، دچار اشتباه شده اند.
وی ادامه داد: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به عنوان دستگاه نظارتی یکی از مدعیان اصلی در بحث مدیریت آب و مشکلات کشاورزان این استان است.
لاهیجان زاده گفت: در سال های گذشته زمانی که سازمان محیط زیست درخصوص برخی مسایل دغدغه داشت هیچ نهادی به آن توجه نمی کرد و حال که مشکلات زیست محیطی بروز کرده نوک پیکان تمام انتقادات به محیط زیست است.
وی افزود: تا پیش از سال 92 از 13 سازمان مردم نهاد در خوزستان تنها سه سازمان فعال بود اما در سال های گذشته یکی از اقدامات ما تشکیل سمن ها در تمام شهرستان ها بوده تا مطالبات محیط زیستی عمومی شود.
لاهیجان زاده فعالیت سمن ها را یکی از راه های آگاهی مردم از مسایل زیست محیطی دانست و گفت: در این راستا کلاس های آموزشی برای سمن ها برگزار شده است.
بنابراین گزارش، پیش از ظهر روز پنجشنبه تعدادی از فعالان محیط زیست مقابل ساختمان اداره کل محیط زیست خوزستان گرد هم آمدند و خواستار بهبود شرایط زیست محیطی در این استان شدند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.