به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول در این آئین که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد با تبیین ابعاد مختلف شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در حالیکه عالم و فقیهی بزرگ و عارفی وارسته بود ، سیاست مداری خبره و کار کشته بود.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:امام خمینی (ره) فرهنگ سیاسی و دینی را متحول کرد و رویکردی جدید در نظام سیاسی جهان شکل داد.
وی طرح اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی را از نوآوری های تفکر امام راحل (ره) در عرصه سیاسی برشمرد و گفت: این تفکر معادلات جهانی را به هم ریخت و چهره اسلام تحریف شده آمریکایی را برملا کرد .
امام جمعه دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و ضرورت تبیین ابعاد مختلف شخصیت این انسان عارف وارسته بیان داشت: امام خمینی(ره) انسانی تکلیف گرا بود که عمل به تکالیف دینی را یک وظیفه می دانست و همین عمل به وظیفه و تکالیف دینی موجب شد تا امام خمینی (ره) دل ها را تسخیر کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد گفت: انقلاب اسلامی ایران در 15 خرداد 1342 شکل گرفت و در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید.
در این آئین که به همت بسیج ادارات شهرستان دزفول برگزار شد یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد گرامی داشته شد.
به مناسبت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اجرای بیش از 70 ویژه برنامه در شهرهای مختلف استان خوزستان آغاز شده است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.