به گزارش ایرنا امیر عیسی زاده پنجشنبه شب در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: ساخت بزرگترین مجتمع توریستی استان خوزستان در زمینی به مساحت 27 هکتار
در پارک شقایق سردشت بعد از عید سعید فطر آغاز می شود.
وی با تشریح روند ساخت کمپ توریستی در دهستان شوی دزفول بیان داشت: ساخت کمپ توریستی در روستای شوی گامی مهم در راستای ایجاد زیر ساخت گردشگری در این منطقه بکر و مورد علاقه گردشگران است.
سرپرست فرمانداری دزفول همچنین به احداث جاده دسترسی به آبشار شوی دزفول اشاره کرد و گفت: با احداث جاده شوی امکان تردد مسافران به این منطقه گردشگری به سهولت از مسیر دزفول فراهم می شود.
آبشار شوی به عنوان نخستین اثر طبیعی خوزستان و سی و پنجمین اثر طبیعی کشور، آذر پارسال در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
آبشار شوی با ارتفاع حدود 85 متر و عرض 70 متر در دل رشته کوه زاگرس از جمله جاذبه های طبیعی و گردشگری دزفول است.
این آبشار یکی از بزرگترین و زیباترین آبشارهای ایران است که در دهستانی به نام شوی از توابع بخش شهیون شهرستان دزفول و در فاصله 100 کیلومتری شهر دزفول قرار دارد که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
عیسی زاده همچنین گفت: در راستای توسعه زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان ساخت هتل در روستای گردشگری پامنار دزفول در دست پیگیری است.
وی بیان داشت: دزفول در ایام نوروز امسال میزبان 2 میلیون مسافر و گردشگر بود که با توسعه زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان می توان زمینه سفر تعداد بیشتری از مسافران نوروزی را در دزفول فراهم کرد.
عیسی زاده از رودخانه دز به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های گردشگری این شهرستان نام برد و گفت: به منظور حفظ حریم رودخانه دز هر گونه ساخت و ساز در حریم این رودخانه ممنوع است.

**ساخت کارخانه چغندر قند 10 هزار تنی در دزفول
سرپرست فرمانداری دزفول به ساخت کارخانه چغندرقند 10 هزار تنی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات زیر سازی این کارخانه آغاز شده است ضمن اینکه کسب مجوز های کارخانه قند چغامیش نیز در حال پیگیری است.
عیسی زاده با اعلام حل مشکل حمل چغندرقند کشاورزان دزفول گفت: 400 دستگاه کامیون از وزارت راه و شهرسازی برای حمل چغندرقند کشاورزان دزفول به منطقه اعزام شدند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.