به گزارش ایرنا عبدالحسین پوررکنی پنجشنبه شب در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: بزرگترین پروژه مخابراتی کشور ، ' یو اس او ' ( USO ) با هدف تامین تلفن، اینترنت و سایر زیرساخت های مخابراتی در مناطق محروم شهرستان دزفول از سال 1395 آغاز شده و در دست اجراست.
وی با بیان اینکه در مدت 2 سال اخیر با نصب و راه اندازی 11 دکل مخابراتی در مناطق کوهستانی و سخت گذر شهیون و سردشت دزفول بخش زیادی از زیر ساخت های مخابراتی دزفول تامین شده است اظهار داشت: توسعه زیر ساخت های مخابراتی مناطق دور افتاده شهرستان دزفول با نصب 289 دکل مخابراتی همچنان ادامه دارد.
معاون امور عمرانی فرمانداری دزفول هزینه اجرای این طرح بزرگ مخابراتی را 270 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای نصب و راه اندازی دکل مخابراتی بر روی کوه سالند دزفول 27 میلیارد ریال هزینه شده است.
پوررکنی افزود: با اجرای این طرح بزرگ مخابراتی تمام روستاهای 2 بخش شهیون و سردشت دزفول از زیر ساخت مخابرات و اینترنت بهره مند می شوند که این اقدام گام مهمی در راستای محرومیت زدایی از این مناطق کوهستانی و دور افتاده می باشد.
وی با بیان اینکه از چهار هزار و 800 کیلومتر مربع مساحت شهرستان دزفول 72 درصد آنرا 2 بخش کوهستانی سردشت و شهیون شامل می شود افزود: توسعه زیر ساخت هایی چون جاده از جمله جاده دهستان شوی در این مناطق کوهستانی در دست پیگیری و اجراست.

570 روستا در این بخش وجود دارد که 370 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند.

**70 میلیارد ریال به روستاهای فاقد دهیاری دزفول اختصاص یافت
معاون امور عمرانی فرمانداری دزفول همچنین از اختصاص 70 میلیارد ریال به اجرای طرح های توسعه ای در روستاهای فاقد دهیاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار عملیات عمرانی در 12 روستای محروم دزفول اجرا می شود.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.