به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی خوزستان سرهنگ نادر سهیلی اظهار داشت: با اعلام خبری مبنی بر توقیف چهار فروند شناور و دستگیری تعدای از عوامل فعال در عرصه خرید و فروش غیرقانونی و قاچاق مواد سوختی در آبراه اروند ماموران پایگاه دریابانی آبادان با هدف مقابله با قاچاق مواد سوختی در مرزهای دریایی استان فعالیت خود را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: آنها چهار فروند شناور صیادی را به اتهام فعالیت و فروش غیرقانونی بیش از 24 هزارلیتر گازوییل قاچاق شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: دلایل و مستندات موجود حاکی از این است که شناورهای توقیف شده که با هدف صیادی اقدام به بارگیری 24 هزار و 400 لیتر مواد سوختی یارانه ای نموده بودند ، بدون هیچگونه فعالیت صیادی و صرفا با هدف فروش این مقدار مواد سوختی به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام به فروش غیرقانونی گازوییل قاچاق نمودند.
جانشین مرزبانی خوزستان افزود: همچنین در این زمینه شناور حامل مقدار 2 هزار و 650 کیلوگرم ماهی پرورشی هنگام خروج از کشور متوقف شد.
وی ادامه داد: شناورهای مذکور توقیف و 6 نفر خدمه آنها به اتهام اقدام غیرقانونی و قاچاق منابع سوختی کشور دستگیر و با تشکیل پرونده و مستندات قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.