شهردار هندیجان گفت: با توجه به فرسودگی و مشکلات معابر و خیابان‌ های هندیجان، عملیات آسفالت ریزی گسترده از سطح کوچه‌ها و محله‌ها را آغاز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، کوروش حشم‌دار اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم عزیز هندیجان نیازمند توجه بیش‌ازپیش مسئولان هستند، ما به‌ عنوان وظیفه ذاتی خود به دنبال اصلاح و زیبا سازی خیابان‌ها و محل‌ های مسکونی هستیم.

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری‌ها در قبال مردم آسفالت کردن خیابان‌ها، معابر، محله‌ها و کوچه ها است. با توجه به اینکه چندین سال از وجود مشکلات در مناطقی از شهر هندیجان می گذرد، علیرغم کمبود اعتبارات توانستیم مقداری قیر خریداری و چندین نقطه و محله از شهر هندیجان را آسفالت کنیم.

شهردار هندیجان بیان کرد: مهم‌ترین بخش از فعالیت‌ های شهرداری آسفالت کردن خیابان‌ها و کوچه‌ها است که هزینه‌ های سرسام‌آوری دارد. در هندیجان مناطق بسیار زیادی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آسفالت شوند اما ما اعتبارات کافی نداریم.

وی گفت: از هفته گذشته با جدیت تمام و با مشارکت واحد عمرانی این شهرداری در حال آسفالت مناطق نیازمند هستیم و هر کجا که در منطقه شهری باشد در حد توان آن را آسفالت خواهیم کرد؛ ضمن اینکه از مسئولان استانی تقاضای همکاری داریم.

حشم‌دار عنوان کرد: ما کوچه و مناطقی را به قول مردم عزیز منطقه کهباد بعد از 25 سال آسفالت‌ریزی کرده‌ایم. شهرداری باید همه مناطق شهر و کوچه‌ها حتی محله‌ های قدیمی و دور افتاده را آسفالت و زیباسازی کند اما متأسفانه اعتبارات ما بسیار محدود است.

وی ادامه داد: ازجمله مناطقی که در چند روز گذشته آسفالت شده‌اند، مناطق قدیمی کهباد، کوی محرومین هندیجان جنوبی، پر کردن چاله‌ های سطح شهر و کوچه‌ هایی در خیابان کوی پاسداران است و در روزهای آینده بخش بزرگ‌تری در سطح شهر آسفالت خواهد شد.

IMG-20180528-WA0001

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.