محمود نواصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در گذشته شرکت‌های خصوصی و یا ادارات که به عنوان اسپانسر در کنار یک رشته ورزشی حضور پیدا می‌کردند و یا قصد تیمداری داشتند، ابتدا تعداد ورزشکار آن رشته را بررسی می‌کردند و متاسفانه برخی از آنها تاکنون نیز چنین نگاهی دارند، که کاملا غلط است.

وی با اشاره به توانمندی‌های تبلیغاتی هیئت بدمینتون آبادان، افزود: این هیئت در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات مُدرن از جدیدترین روش‌ها استفاده می‌کند تا جایی که سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان صراحتا اعلام کرد، نوآوری و خلاقیت از ویژگی‌های هیئت بدمینتون آبادان است.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان تاکید کرد: حجم زیادی از اخبار ورزشی رسانه‌های پر مخاطب در جنوب استان خوزستان به ورزش بدمینتون اختصاص دارند و خود این موضوع نشان دهنده پوشش گسترده و در واقع حجم بالای مخاطبین است که یک فضای ایده‌آل تبلیغاتی برای ادارات و یا شرکت‌های دولتی به شمار می‌رود.

نواصر ابراز امیدواری کرد: استفاده از روش‌های تبلیغاتی مدرن و گسترده، حجم بالای اخبار در رسانه‌های پر مخاطب همچون خبرگزاری‌ها و حضور ورزشکاران توانمند در سطح کشوری فقط بخشی از ظرفیت‌های عظیم تبلیغاتی هیئت بدمینتون آبادان است.

وی بدمینتون را یک ورزش ارزان، جذاب و پُرطرفدار عنوان کرد و گفت: شرکت‌هایی که قصد دارند از این ظرفیت ویژه استفاده کنند و اسپانسر باشند و یا تیمداری کنند و همچنین اداراتی که می‌خواهند برای کارمندان خود تیم تشکیل دهند، می‌توانند از طریق شماره تماس «09199539013» اقدام کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 928847
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.