به گزارش ایرنا سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود:آمریکایی ها برای براندازی نظام اسلامی به کودتا ، اختلاف افکنی ، تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی و دهها توطئه دیگر متوسل شدند ولی اراده خداوند بر این تعلق گرفت که نظام جمهوری اسلامی ایران بماند و ماند.
وی بابیان اینکه دولت بی خرد و مستکبر آمریکا برای رسیدن به اهداف خباثت آمیز خود از همه توان خود استفاده کرد تا جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد افزود:به فضل الهی ، از این پس نیز شکست و ناکامی در انتظار امریکا خواهد بود.

* فتح خرمشهر ، همه رویاهای صدام را بر باد داد
فرمانده قرارگاه کربلا با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از چنگال رژیم بعثی عراق گفت: با فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلامی ، همه رویاهای صدام معدوم برباد رفت و ذلت و خواری نصیب رژیم بعثی عراق و حامیان آن شد.
وی با بیان اینکه صدام قصد داشت در سه روز استان خوزستان و در یک هفته تهران را فتح کند اظهار داشت: جوانان خرمشهری با مقاومت 34روزه خود ، صدام را در پشت دروازه های خرمشهر نگه داشتند و ماشین جنگی آن را با وجود همه کاستی ها و نداشتن سلاح کافی ، در همان روزهای اول متوقف کردند و اجازه ندادند ارتش متجاوز بعثی به پیشروی خود در عمق خاک ایران ادامه دهد.

*با روحیه ولایت مداری خرمشهر آزاد شد
فرمانده قرارگاه کربلا با تبیین روند جنگ تحمیلی در سال اول و عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا از سوی امام راحل افزود: پس از این تغییرات ، سپاه ، بسیج و ارتش دست در دست هم عملیات های بزرگی را با موفقیت اجرا کردند که اوج این موفقیت ها و فتوحات ، آزادی خرمشهر بود.
وی گفت: با روحیه ولایت مداری و انسجام نیروها ، خرمشهر فتح شد و برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار ایران اسلامی افزوده شد.
سرتیپ خادم سیدالشهدا در ادامه گفت: تفکر و روحیه انقلابی ، شهادت طلبی و ایمان به وعده الهی ، جنگ تحمیلی را به پیروزی ختم کرد.

* قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایرات تعیین کننده است
فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه تعیین کننده است افزود: نفوذ منطقه ای ایران در عراق ، سوریه و یمن به کابوسی برای امریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
سرتیپ خادم سیدالشهدا ، تلاش امریکا برای مهار قدرت منطقه ای ایران را عبث و بیهوده خواند و افزود: حضور ایران ، توطئه های امریکا را در منطقه خنثی کرده است.

*اقتصاد مقاومتی نسخه درمان مشکلات معیشتی و اقتصادی
فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور به خصوص بیکاری ، اجرای کامل بندهای قانون اقتصاد مقاومتی را نسخه درمان مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور بیان کرد.
وی گفت: اگر همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه انقلابی دست در دست هم نهیم می توانیم با سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد کشور و نگاه به ظرفیت های درونی ، مشکل بیکاری را حل کنیم.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.