به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون، این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت 120 متر مربع و با اعتبار 170 میلیون تومان، طی پنج ماه ساخته می شود.

 

مهندس دهانزاده مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی - ورزشی- فرهنگی، احداث و بازسازی چندین باب مدرسه، مشارکت در زمینه لایروبی انهار شادگان، مساعدت مالی 60 میلیارد ریالی به آب و فاضلاب روستایی خوزستان و توزیع 3 هزار بسته اهدایی به دانش آموزان شامل کیف و نوشت افزار بخشی از اقدامات انجام شده این شرکت در زمینه مسئولیهای اجتماعی محسوب می شود.

 

وی افزود: در سال جاری نیز علاوه بر آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای قجریه یک، احداث 2 باب مدرسه در بخش غیزانیه و دغاغله و بازسازی و نوسازی مدارس در دهستان مشرحات در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

یوسفی بخشدار اسماعیلیه نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: این بخش با دارا بودن 22 هزار نفر جمعیت از قطب های مهم کشاورزی و نفت محسوب می شود که امیدواریم با عنایت ویژه مسئولین در زمینه احداث اماکن آموزشی متعدد از جمله احداث یک باب دبیرستان، شاهد رونق تعیلم و تعلم در بخش اسماعیلیه باشیم.

 

شایان ذکر است؛ در این مراسم جمعی از اهالی روستای قجریه، اعضاء هیئت مدیره شرکت نفت و گاز کارون، اعضاء شورای اسلامی بخش اسماعیلیه و مدیرمشارکت مردمی سازمان تجهیزونوسازی مدارس خوزستان حضور داشتند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 927411
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.