شب گذشته مرتضی یاقوتی عکاس خبری اهواز در حین عکسبرداری از یک آتش سوزی، مورد حمله ماموران شهرداری منطقه یک اهواز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرتضی یاقوتی در این خصوص به ایلنا گفت: بنده شب گذشته برای عکاسی و تهیه گزارش تصویری از نیزارهای حاشیه کارون کنار پارک ربیع رفته بودم که با واکنش خیلی بد مامورین شهرداری مواجه شدم.

وی گفت: آنان علاوه بر آسیب رساندن به دوربینم شروع به ضربه زدن و هل دادن من کردند و وقتی اعتراض کردم با شدت بیشتری واکنش های خود را تکرار نمودند و حتی کیفم را پاره کردند که خوشبختانه با همدلی و اتحادی که دوستان رسانه انجام دادند سبب شد شهردار، حراست شهرداری منطقه۱، حراست شورای شهر ، روابط عمومی شهرداری، منادی نائب رئیس خانه مطبوعات استان و رئیس شورا در این قضیه ورود کنند. 

یاقوتی گفت: حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز ضمن عذرخواهی خسارت های دوربین و کیفم را تقبل کردند.حراست شورا نیز برای پیگیری موضوع من را به شهرداری منطقه ۱ برده و همانجا شکایتم صورتجلسه شد.

وی ادامه داد: جا دارد از تمام خبرنگارانی که به وسیله خبری کردن موضوع یا حمایت در فضای مجازی، تماس با بنده و....ابراز همدردی کردند تشکر و قدر دانی  کنم.

خبرگزاری ایلنا در خوزستان ضمن محکوم نمودن این قبیل رفتارهای خودسرانه، خواهان برخورد شهرداری و مراجع ذیصلاح با این افراد خاطی می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.