به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ از خبرنگاران و مدیران روابط عمومی ایذه تجلیل بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات توسط شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در نمایشگاه این شرکت برگزار گردید و از مدیران روابط عمومی ها و خبرنگاران با اهدای هدایای تجلیل شد.

در این مراسم ابتدا علی شاهولی مدیر روابط عمومی شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه "روز روابط عمومی و ارتباطات" با اشاره به چند گانه بودن فعالیت های مسئولین روابط عمومی واحدها، گفت: این چند گانه بودن فعالیت ها، هم بر توانایی های شما می افزاید و هم ممکن است جایگاهی را برای گله مندی عزیزان ما در مدیریت های مختلف بوجود آورد.

وی افزود: آنچه مهم است، این است که امروزه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم می شناسند. اگر دقت کرده باشید شرکت های خدماتی، یا مکان هایی که فعالیت های اقتصادی انجام می دهند، اگر از روابط عمومی بالایی برخوردار باشند و به بهترین شکل ممکن بتوانند از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند، می توانند اهداف سازمان های خود را به صورت حرفه ای به پیش ببرند، ایجاد انگیزه کنند و بر روی ذهن خریداران تأثیر بگذارند.

فیضی معاونت شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک این روز به تمام زحمت کشان این عرصه، عنوان کرد: بعد از اینکه آب نیرو، کار خود را در ساخت سد به پایان رساند، شرکت تولید و بهره برداری کار خود را آغاز کرد؛ اما متاسفانه بعد از سال ها کماکان ما را به عنوان آب و نیرو میشناسند.

فیضی ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد؛ نبود جاده و پل سه بلوطان است، که می بایست در همان زمان ساخت سد انجام میشد ولی متاسفانه اینکارها انجام نشد، مردم و شهروندان رفع این مشکلات را از ما میخواهند، البته شرکت ما هم به اندازه توان خود کمک میکند.

وی افزود: از اصحاب رسانه انتظار دارم تا اطلاع رسانی کنند که ما شرکت آب نیرو نیستیم و شرکت تولید و بهره برداری سد کارون ۳ زیر مجموعه سازمان آب و برق خوزستان هستیم.

 در پایان، مدیران روابط عمومی و خبرنگاران از تجهیزات و روند تولید انرژی سد کارون ۳ دیدن کردند و از نزدیک با کار این زحمتکشان آشنا شدند.

53624

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.