به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیم پور سه شنبه در آیین افتتاحیه دبیرستان 16 کلاسه مهرگان 2 آبادان با بیان اینکه آبادان سرشار از استعدادهای ناب است، گفت: شهرستان آبادان بهترین استعدادها و نخبگان را دارد و نباید اجازه دهیم دشمن از کمبودهای موجود در آموزش و پرورش سوء استفاده کند.
وی تجهیز مدارس از سوی منطقه آزاد اروند را خوب ارزیابی کرد و گفت: منطقه آزاد اروند در تجهیز مدارس کارهای بسیار ارزنده ای کرده است اما باید کاری کنیم که دشمن تصاویر مدارس قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را در فضای مجازی منتشر نکند تا خدمات دولت را زیر سوال ببرد.
حجت الاسلام ابراهیم پور، همت مسئولان را برای تحول بزرگ آموزش و پرورش خواستار شد و گفت: مدرسه سازی به همت خیرین نسبت به گذشته کارهای خوبی انجام شده و نیاز است در توسعه نیروی انسانی نیز تلاش شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این آیین ساخت دبیرستان مهرگان 2 توسط بنیاد خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد را از کارهای ارزشمند خواند و گفت: شهرستان آبادان به رغم کمبود 12 مدرسه، نسبت به سال های گذشته و شهرستان های دیگر پیشرفت های عمرانی مناسبی کرده است.
عزیزاله شهبازی ضمن تقدیر از خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد گفت: شهرستان آبادان در طرح توسعه گام دوم پالایشگاه آبادان با اعتباری بالغ هفت میلیارد دلار پیشرفت مناسبی داشته که در گام نخست یک هزار نیروی بومی جذب شده است.
وی آغاز عملیات سد سلولی بهمنشیر را از پروژه های ملی مهم دانست و گفت: با راه اندازی این طرح کمبود آب شیرین برای آشامیدنی و کشاورزی جبران می شود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با بیان اینکه شخصیت انسان از دوره ابتدایی شکل می گیرد، گفت: اگر بخواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم و در پهنه گیتی مطلبی برای گفتن داشته باشیم و کشور ایران به عنوان کشور توسعه یافته نشان داده شود بایستی آموزش صحیح را از دوره ابتدایی به دانش آموزان آموزش داد.
عباس مصلی نژاد، تولید علم و تربیت نیروی انسانی معلم در دانشگاه ها را اساس کار آموزشی عنوان کرد و گفت: خروجی معلم از دانشگاهها و کار ویژه ای که اساتید دانشگاهها در تولید علم انجام می دهند در تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر موثر است.
وی در ادامه گفت: اگر دانشگاه مشکل کارکردی داشته باشد و معلم از نظر تخصص در حد موردنیازنباشد قطعا نمی تواند دانش آموز ابتدایی را به نحو احسن تربیت کند و در نهایت در چرخه آموزش با مشکل مواجه می شویم.
مصلی نژاد ، اندیشه نو، تغییر ابزار ثروت انسانی را مهم بیان کرد و گفت: ابزار تغییر ثروت انسانی معلمین ، اساتید دانشگاه، روحانیون هستند که باید برای توسعه و پیشرفت جامعه تلاش کنند.
به گزارش ایرنا دبیرستان 16 کلاسه مهرگان 2 توسط خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد روز سه شنبه با حضور معاون وزیر در امور عمرانی نوسازی مدارس و مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
7100/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.