سردار پاسدار عباس یوسفی دوشنبه در حاشیه آیین سومین سال تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت 58 شهید دانشجوی شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: استکبار چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم به دنبال براندازی نظام مقدس اسلامی بوده و هست.
وی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت به تعهدات خود عمل نکرده بیان داشت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آمریکا دولتی نیست که به آن اعتماد شود و خروج آن از برجام واضح و روشن بود.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه کربلا افزود: امروز مردم عزیز به ویژه دانشگاهیان و قشر فرهیخته باید بدانند که به آمریکا اعتماد نکنیم و به دنبال ایجاد وابستگی و سرسپردگی نباشیم.
یوسفی با بیان اینکه ما داشته های زیادی در مملکت خود داریم، گفت: مسئولان و جوانان با برنامه ریزی، علم آموزی و تجربه ای که در جامعه کسب خواهند کرد بهترین های کشور خواهند شد.
وی شناخت ترفند های دشمن را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و افزود: جنگ نرم یکی از اصلی ترین نبرد سنگین با دشمن بوده و امید است با مدیریت اسلامی و انقلابی و بهره گیری از توانمندی داخلی بتوانیم در این نبرد پیروز شویم.
وی اظهار داشت: امنیت و افتخارات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون تلاش ها، رشادت ها و جان فشانی های شهیدان است.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را مهم خواند و گفت: عزت و آرامش امروز و ثبات در کشور مرهون حماسه ها و تلاش شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم است.
به گزارش ایرنا آیین سومین سالگرد گرامیداشت تدفین 2 شهید گمنام با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی در دانشگاه علوم و فنون دریایی برگزار شد و در این آیین ضمن تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم خرمشهر به شهدای گمنام دفن شده در دانشگاه علوم و فنون دریایی ادای احترام شد.
7100 /6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.