مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: پس از ارزیابی عملکرد ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور توسط وزارت، خوزستان برای اولین بار رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نگار افشین اظهار کرد: پس از ارزیابی عملکرد ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور توسط وزارت، خوزستان پس از آذربایجان‌ غربی مقام دوم را به دست آورد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با بیان این‌که این افتخار برای ورزش بانوان خوزستان برای اولین بار است که به دست آمده است، گفت: سال گذشته خوزستان در رده شانزدهم قرار گرفت و خوشبختانه با اقدامات و حمایت‌ های صورت گرفته از ورزش بانوان، جهش بسیار خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: حضور بانوان در مسابقات کشوری و میادین بین‌المللی، مدال‌ های کسب شده و اعتباراتی که برای بخش بانوان جذب شده است، از جمله آیتم‌ های مورد ارزیابی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: این مهم به واسطه زحمات تمام هیات‌ های استانی و شهرستانی و همچین ادارات ورزش و جوانان شهرستا‌ن‌ها به دست آمد. همچنین جا دارد از نگاه مثبت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به ورزش بانوان تشکر ویژه‌ داشته باشم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.