مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان گفت: متأسفانه به سبب عدم حمایت مسئولان از طرح ساماندهی سرویس مدارس در این شهر، این طرح با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، کاظم احمدی اظهار داشت: ما در سال گذشته با تلاش‌ های فراوان طرح ساماندهی سرویس‌ های مدارس را راه‌اندازی کرده‌ایم. این طرح به دستور فرماندار برای حمایت از دانش آموزان در هندیجان فعال شده بود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل تعداد بیش‌ از حد رانندگان خانم و تخلفات بیش‌ از حد این رانندگان، سبب خانه‌ نشینی سرپرستان خانواده شد تا عملاً نتوانند در این حوزه معیشت خود را تضمین کنند.

مدیر عامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان بیان کرد: برخی از موارد تخلفات عبارتند از: نداشتن گواهینامه معتبر، حمل تعداد بیش‌ از حد دانش آموزان، توجه نکردن به مصوبه فرمانداری در ساماندهی سرویس‌ های مدارس، اخذ هزینه گزاف از خانواده‌ها.

وی گفت: ما در طرح ساماندهی سرویس مدارس رانندگان را به‌صورت قانونی زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی و آموزش‌ و پرورش قرار داده‌ایم و همه مشخصات و معاینات لازمه را از مراجع ذی‌صلاح اخذ کرده‌ایم.

احمدی عنوان کرد: همکاری نکردن رانندگان متخلف، به سبب نبود نظارت کافی و اعمال قانون است که حاضر نشدن زیر نظر بخش‌ های قانونی بروند. بنابراین از پلیس راهنمایی و رانندگی برای قانون‌مند کردن همه سرویس‌ها و رانندگان می خواهیم با این شرکت همکاری کند.

وی ادامه داد: ما سرویس‌ های مدارس را راه‌اندازی کرده و زیر نظر همه مراجع قانونی هستیم. شایسته بود، متولیان امر با این شرکت همکاری جدی داشته تا برای سال های آینده اطمینان خاطر خوبی برای خانواده ها و مربیان آموزش و پرورش داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت همه موانع را به سمع و نظر مسئولان هندیجان رسانده‌ایم، اما کمتر به این مشکلات رسیدگی شده تا اینکه این طرح بعد از یک سال شکست خورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.