افشین حیدری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در آبادان اظهارکرد:تیم فوتبال کارون خرمشهر با پیروزی مقابل تیم شهرداری فومن توانست با 17امتیاز از لیگ دسته دوم کشور راهی لیگ یک شود.
وی افزود: با صعود تیم فوتبال کارون خرمشهر، در فصل آینده 2 تیم شهرداری ماهشهر و کارون خرمشهر نمایندگان خوزستان در فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهند بود.
حیدری ابراز امیدواری کرد تا فصل آینده تیم فوتبال کارون خرمشهر به جمع تیم های لیگ برتر کشور اضافه شود.
وی در خصوص سهمیه های لیگ برتر فوتبال خوزستان نیز گفت: چهار سهمیه لیگ برتر به سختی به دست آمده و حضور پرقدرت این تیم ها دغذغه همه مسئولان خوزستان به ویژه استاندار ورزش دوست خوزستان است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود:فوتبال دوستان خوزستانی مطمئن باشند، نمی گذاریم اتفاقات پارسال برای تیم های خوزستان رخ دهد و همانگونه که از استقلال خوزستان در فصل گذشته حمایت شد در فصل آینده نیز برنامه هایی داریم تا تیم های خوزستانی با قدرت در رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشند.
تیم های فوتبال فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان سه تیم لیگ برتری در فصل 97 - 96 بودند و تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با 65 امتیاز به عنوان قهرمان لیگ دسته اول کشور جام آزادگان سهمیه حضور در لیگ برتر 98- 97 را کسب کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به برگزاری هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در آبادان اشاره کرد و بیان داشت:مدرسه و دانشگاه مکان هایی هستند که ورزش می تواند در آن رشد پیدا کند و از این رو این مسابقات می تواند در پیشرفت ورزش کشور و خوزستان تاثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد:آبادان و منطقه آزاد اروند به واسطه امکانات ورزشی مناسب می تواند میزبان مسابقات دانشجویان کشور باشد.
المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور با حضور یک هزار و 100 دانشجو و مربی به مدت پنج روز و در 10 رشته ورزشی در سالن ولیعصر(عج) آبادان در حال برگزاری است.
3015/7165/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.