به گزارش ایرنا سرلشکر محمد حسین باقری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: می توان به مردم این تضمین را داد که نیروهای مسلح در تمامی ابعاد ماموریت های خود را به خوبی انجام داده و هیچ تهدیدی ما را نگران نمی کند.
وی افزود:نیروی انتظامی خوزستان جزو نیروهای موفق کشور بوده و در ابعاد مختلف ماموریت های راهور، آگاهی، امنیت و به ویژه در بحث اغتشاشات به خوبی انجام وظیفه کرده است.
وی گفت: تاکنون کشفیات خوبی در زمینه مواد مخدر و سرقت ها در خوزستان صورت گرفته و یگان های ویژه نیروی انتظامی به عنوان یگان های زبده امنیتی کشور در این استان از آمادگی بالایی برخوردار است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی کشور رویکرد کاملا مردمی داشته و به صورت هماهنگ با تمامی مسئولان و مردم در حرکت است.
وی بیان کرد:نیروی انتظامی در خوزستان با سپاه ،ارتش ، وزارت اطلاعات و استانداری هماهنگی بالایی دارد و ماموریت های خود را با تکیه بر این هماهنگی به خوبی انجام می دهد.
سرلشکر باقری همچنین به برنامه های سفر سه روزه خود به خوزستان اشاره کرد و گفت: برنامه ها و بازدیدهای خوبی در این سه روز از یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتیم و ملاقات های مفیدی نیز با نماینده ولی فقیه و استاندارخوزستان و سایر مقامات این استان داشتیم.
وی افزود: در این سفر تصمیماتی در جهت تقویت نیروهای مسلح در خوزستان گرفته شد و امید می رود ماموریت ها با توان بیشتری انجام شود.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص آخرین وضعیت مرزهای خوزستان گفت: باتوجه به بازدیدهایی که در این سه روز از واحدهای مرزبانی خوزستان داشتیم، وضعیت مناسبی را در مرزهای استان از نظر مراقبت و دفاع مشاهده کردیم.
وی بیان کرد: مرزبانی وظیفه دفاع از مرزها را بر عهده دارد و در بخش هایی که احتمال تهدید نظامی باشد، ارتش و سپاه در کنار مرزبانی و دریابانی حضوری موثر دارند و می توان گفت که در این مرزها تدابیر دفاعی بالایی وجود دارد.
سرلشکر باقری گفت:هم اکنون قاچاق سلاح و مواد مخدر در خوزستان کاهش یافته و کشفیات نیز افزایش پیدا کرده است.
وی در ادامه اظهار کرد: خوزستان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های اقتصادی است و از منابع طبیعی مطلوبی برخوردار است.
وی گفت: آرامش، امنیت و قطب اقتصادی بودن، خوزستان را به یکی از استان های مهم در زمینه سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
سرلشکر محمد حسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی ناجا روز سه شنبه به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و ناجا خوزستان، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان،از نزدیک از دستاوردهای جدید ناجا و کشفیات تازه در این استان دیدن کردند.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.