رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز از راه‌اندازی و فعالیت هفتگی پایگاه اهوازشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا جلیلی درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به غنای فرهنگی شهر اهواز، فعالیت پایگاه اهوازشناسی در محل ساختمان صنایع دستی این شهرستان گسترش داده شد.

وی با بیان اینکه پایگاه اهوازشناسی به منظور اطلاع‌رسانی‌فرهنگی به گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‌اندازی شده است، ادامه داد: این پایگاه شامل نقشه گردشگری اهواز، کارت پستال از دیدنی‌های اهواز، لوح‌های فشرده و فیلم مستند، تابلوی عکس، معرفی و آموزش تئوری و عملی صنایع دستی اصیل اهواز، کتاب، مقالات و پژوهش‌ها درباره کلانشهر اهواز و بروشور معرفی جاذبه‌های خوزستان به دو زبان انگلیسی و فارسی است. 

رئیس‌اداره میراث‌فرهنگی اهواز ضمن دعوت از عموم علاقمندان به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان و دوستداران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز جهت بازدید و مشارکت در این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد و گفت: راه‌اندازی این پایگاه گامی مثبت در راستای اعتلای میراث فرهنگی استان خوزستان باشد. 

وی یادآور شد: ساختمان صنایع دستی اهواز واقع در جاده ساحلی روبروی هتل پارس «فجر سابق» از ساعت 8 صبح لغایت 16 در طبقه دوم، میزبان علاقمندان به بازدید از پایگاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.