کیامرث حاجی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انفجار باعث گرفتار شدن تمام ساکنان این مجتمع در زیر آوار شده و در حال حاضر عملیات جست و جو برای نجات آن ها در حال انجام است.
وی افزود: تیم های مختلف از آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر در حادثه حضور فعال داشته و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
مدیر کل ستاد بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تاکنون هفت مجروح به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده که حال یکی از آن ها وخیم گزارش شده است.
گفتنی است بنا برا مشاهدات خبرنگار ایرنا ازدحام بیش از حد جمعیت در این محل عملیات امدادرسانی و نجات را با مشکل روبرو کرده است.
نیروی انتظامی حاضر در محل تاکنون ازدحام جمعیت را کنترل و مهار کرده تا عملیات امداد رسانی با سرعت بیشتری صوت گیرد.
نبی الله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز نیز در حاشیه این حادثه در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت 15:46 دقیقه ظهر امروز جمعه یک واحد از یک مجتمع 24 واحده دراثر نشت گاز وانفجار ناشی ازآن دچار حادثه شد که علت آن در دست بررسی است.
وی افزود: یک بلوک هشت واحده ازاین متجمع در این حادثه ریزش کرده و هشت واحد آن نیز به طور صد در صدی تخریب شدند.
سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: تاکنون هفت نفر از مصدومان حادثه از زیر آوار نجات داده شده و به بیمارستان منتقل شدند.
وی یادآور شد: با توجه به مخاطرات احتمالی محل حادثه، همه بلوک های همجوار تخلیه شده اند تا خطری ساکنان آن ها را تهدید نکند.
همچنین سرهنگ محسن صفری فرمانده انتظامی اهواز نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 100 نفر از پرسنل نیروی انتظامی، یگان ویژه و کلانتری اهواز برای حفاظت از ساختمان، اموال مردم و امنیت منطقه در محل حادثه حضور دارند.
وی افزود: برای جلوگیری از هر مشکلی، از مردم انتظار داریم همکاری کرده و اجازه دهند یگان های امدادی کار خود را انجام دهند.
فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد: نیروی انتظامی تا پایان آوار برداری برای حفظ امنیت و نظم در منطقه حضور خواهد داشت.
.7148/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.