رییس ستاد کل نیروهای مسلح با امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

 

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این دیدار گفت: خوزستان استانی مهم و حیاتی که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است و ما باید دین بزرگی به این استان ادا کنیم.

وی افزود: امروز شاهدیم که در خوزستان امنیت پایدار مستقر و الحمدالله در استان خوزستان موضوع خاص امنیتی وجود ندارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فعالیت ستاد کل نیروهای مسلح در چارچوب سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی از پارسال آغاز شده است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها در دوران خدمت سربازی علاوه بر آموزش نظامی، حرفه‌‌آموزی به سربازان است که در این راستا پارسال بیش از یکصد هزار نفر از سربازان گواهی معتبر کارآموزی از سازمان فنی و حرفه‌ای در یافت کردند. 

باقری ادامه داد: از جمله برنامه‌های سفر به خوزستان بازدید از یگان‌های مستقر در استان و دیدار با فرماندهان و رزمندگان و همچنین بررسی مسایل مربوط به نیروهای نظامی مختلف، راهیان نور و مراودات بین دستگاه‌های نظامی و امنیتی استان است. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار تصریح کرد: اقداماتی از جمله حرفه‌‌‌آموزی به جوانان برای ایجاد اشتغال می‌تواند در راستای ایجاد فرصت های شغلی بسیار مفید باشد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی موسوی جزایری افزود: جوانان فارغ‌التحصیل اکثر به صورت تئوری آموزش دیده‌‌‌اند و با صرف هزینه‌ای که کرده‌‌‌اند دنبال کار دولتی هستند در حالی که پس از پایان تحصیلات با مشکل بیکاری روبرو می‌‌‌‌شوند که اقداماتی از جمله حرفه‌‌آموزی می‌تواند موجب افزایش اشتغال در کشور شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.