شهرام پرنیاک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با صعود تیم نفت امیدیه به لیگ برتر بسکتبال ، حضور سه تیم خوزستانی برای مسابقات فصل آینده قطعی شده و برای اضافه شدن تیم رعد پدافند در حال گفت و گو با فدراسیون هستیم.
وی با اشاره به اینکه در صورت حضور تیم رعد پدافند، همچون فوتبال چهار نماینده از خوزستان در لیگ برتر داریم افزود: تیم رعد پدافند فصل گذشته در قهر جدول قرار گرفت اما با این وجود امکان حضور این تیم در لیگ برتر وجود دارد.
وی در ادامه گفت:اردوی تیم ملی نوجوانان برای نخستین بار به میزبانی ماهشهر و همکاری تیم پتروشیمی بندرامام از روز سه شنبه 18 اردیبهشت به مدت چهار روز برگزار می شود.
پرنیاک به حضور 30 بازیکن در این اردو اشاره کرد و افزود: بهنام دردلیایی و محمد بغلانی از دزفول، مالک طلیع و دانیال ترابی از ماهشهر، شاهرخ نجفی بیرگانی از اهواز و رادمان عوض زاده از بهبهان 6 بازیکن خوزستانی حاضر در این اردو هستند.
وی اظهارکرد: این اردو برای آماده‌ سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات نوجوانان غرب آسیا و سپس مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا است که در سال 2019 برگزار می‌شود.
رییس هیات بسکتبال خوزستان توجه ویژه به بخش آموزش، ارتقای سطح دانش مربیان و داوران و برنامه ریزی صحیح در رده های پایه را مهمترین اولویت هیات در سال 97 دانست و گفت: با توجه به تغییراتی که در برگزاری مسابقات رده های پایه صورت گرفته، تیم های پایه استان از این پس در سطح یک کشوری قرار دارند لذا باید با تمام قوا در این رقابت ها شرکت کنیم.
وی برگزاری کلاس های آموزشی و گرفتن میزبانی اردوهای تیم ملی را از دیگر برنامه های مهم در امسال عنوان کرد و افزود: بنا داریم در ماه آینده یک کارگاه آموزشی با حضور مدیر فنی تیم های ملی برای دانش افزایی مربیان و ورزشکاران خوزستان برگزار کنیم.
پرنیاک درباره ارزیابی عملکرد هیات بسکتبال خوزستان در سال 96 گفت: اعضای فدراسیون جدید چون در بهمن گذشته بر سر کار آمدند برای سال 96 سیستم ارزیابی عملکرد لحاظ نشد.
وی ادامه داد: در بخش بانوان پارسال تیم پالایش نفت آبادان موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ کشور شد که افتخاری بزرگ برای خوزستان به شمار می رود؛ همچنین 2 تیم نظام مهندسی اهواز و نفت مسجد سلیمان به عنوان نمایندگان خوزستان در لیگ دسته یک به میدان رفتند.
وی یکی از مشکلات بسکتبال خوزستان را کمبود سالن مناسب و مجهز دانست و گفت: سالن 22 بهمن اهواز تمام بار بسکتبال این استان را به دوش می کشد. با توجه به هزینه های جاری هیات، و آب و برق سالن، نه تنها منبع درآمدزایی مناسبی نداریم بلکه برای پرداخت هزینه اجاره سالن به ادراه کل با مشکل روبه رو هستیم.
وی در خصوص مجهز کردن سالن 22 بهمن به سیستم های سرمایشی اظهارکرد: هنوز سیستم سرمایشی دریافت نکردیم اما با رایزنی انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مشکل سرمایشی این سالن برطرف می شود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.