به گزارش ایرنا دیدار دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه از ساعت 19:15 دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان خرمشهر که نزدیک به 13 هزارنفر آن استقلالی بودند با قضاوت «حسین زرگر» برگزار شد و آبی پوشان با گل دقیقه 35 مامه تیام به برتری رسیدند.
در مراسم جشن قهرمانی علاوه بر وزیر ورزش وجوانان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد رضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان جواد قرایب و حسن زمانی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران حضور داشتند.
همچنین بویان بازیکن استقلال با پرچم کشور مقدونیه ، چباروف با پرچم ازبکستان و «وینفرد شفر» سرمربی استقلال با پرچمی که تلفیق کشور آلمان و ایران است در مراسم حاضر شدند.
بازیکنان استقلال نیز با لباسی که عکس «لئوناردو پادوانی» مدافع مصدوم برزیلی تیم استقلال بر روی آن حک شده بود در مراسم اهدا مدال حضور یافتند.
«مامه تیام» مهاجم سنگالی استقلال و زننده گل پیروزی بخش آبی پوشان که اواخر نیمه نخست مصدوم شده بود، با کمک دو نفر دیگر در مراسم اهدا مدال و جشن قهرمانی شرکت کرد.
حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ با درخواست رحمتی کاپیتان استقلال مدال او را به گردن پسرش که در مراسم حضور داشت، آویخت.
استقلالی ها در حالی برای هفتمین بار جام قهرمانی رقابت های حذفی را بالای سر بردند که با 11 بار حضور در فینال این مسابقات پرافتخارترین تیم باشگاه های کشور در جام حذفی هستند.
6064/7879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.