به گزارش ایرناسیدرضا افتخاری پنجشنبه شب بعد از قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار کرد: حساسیت فینال باعث شده بود تا کیفیت بازی پایین بیاید و استقلال مثل هفته‌ های گذشته نباشد هر چند که مصدومیت‌ ها ما را آزار داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این که بازیکنان ما مثل روزهای قبل نبودند افزود: این مشکلات باید ریشه‌ یابی شود در غیر این صورت با این شرایط نمی‌ توانیم در آسیا نتیجه بگیریم.
وی به مصدومیت تیام اشاره کرد و گفت: در رختکن متوجه شدم مچ پای این بازیکن درد می‌کند لذا باید بررسی کرد که وی می تواند در مسابقات باشگاههای آسیا بازی کند یا این که باید چاره دیگری اندیشید.
افتخاری با اشاره به این که بازیکنان فکر می‌کردند از پیش قهرمان شده‌ اند و این موضوع برای ما خطرناک بود افزود: شاید اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد به مشکل می‌خوردیم و نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد، در کل انتظار داریم که شفر کارش را با موفقیت پشت سر بگذارد و در جام باشگاه های آسیا نتیجه خوبی بگیریم. 
وی با بیان این که همه دستیاران شفر در استقلال می‌ مانند افزود: رقم قرارداد مربی بدنساز تیم بایرن مونیخ را خود شفر پرداخت می‌کند چون در توافق چنین موضوعی آمده است. 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بویان در استقلال می ماند یا خیر، گفت: این بازیکن مشکلاتی دارد و طبقه گفته شفر این بازیکن باید یک ماه به کشورش سفر کند و با خانواده‌اش دیدار داشته باشد. 
وی در پاسخ به این سؤال که چرا کادر فنی نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد، گفت: چون مشکل ارزی داریم نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم و بنا داریم از بازیکنان داخلی بهره ببریم.
دیدار بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه با نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید.
9879/7165/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.