به گزارش ایرنا دیدار پایانی جام حذفی فوتبال بین دو تیم استقلال و خونه به خونه در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر خوزستانی در خرمشهر برگزار می شود.
پیش از آغاز بازی پسر سر مربی تیم فوتبال استقلال برای بازدید از چمن ورزشگاه به داخل محوطه آمد که با تشویق شدید هواداران استقلال مواجه شد.
سرمربی استقلال پیش از آغاز بازی به هنگام ورود به زمین برای تمرین کردن مورد تشویق هواداران قرار گرفت. 
ساشا شفر پسر سرمربی استقلال با هواداران عکس یادگاری گرفت همچنین وریا غفوری و مهدی قائدی به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.
مهدی قائدی پیش از آغاز بازی به زمین چمن آمد و از چمن ورزشگاه بازدید کرد، قائدی به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت و در ادامه وی به سمت هواداران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. 
تماشاگران تیم خونه به خونه که تعداد آن ها یک هزار نفر بود در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر بودند حضور تماشاگران نفت آبادان در بین هواداران خونه به خونه از نکات جالب توجه در این بازی بود.
هواداران استقلالی‌ با در دست داشتن بنری که روی آن عکس شفر چاپ شده و روی آن نوشته شده بود «ما به رهبری شما افتخار می‌کنیم، همیشه در کنار ما بمان» از تیم خود حمایت می کردند.
داور مسابقه به همراه فریدون اصفهانیان برای بازدید از چمن ورزشگاه و دروازه‌ها به ورزشگاه آمدند، حسین زرگر داور فینال جام حذفی است.
اسکوچیچ سرمربی خونه به خونه بابل هم برای بازدید از چمن وارد زمین شد. همچنین بازیکنان خونه به خونه داخل زمین شدند و به سمت هواداران خود رفتند و به احساسات آنها پاسخ دادند.
با تصمیم وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی،روزبه چشمی، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و تیام یازده بازیکن ابتدایی استقلال برای دیدار با خونه به خونه هستند.
همچنین میکاییل ایمن تراج، سید محمد قریشی، وفا هخامنش، عسکرانی کاظمی، محمد قاسمی نژاد، امیر منصوریان، رضا آقابابایی، نیما انتظاری، سید محمد کریمی، مهران امیری، محمدامین حاج محمدی ترکیب تیم خونه به خونه را تشکیل می دادند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.