به گزارش ایرنا دیدار دو تیم استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی در حالی برگزار شد که در بسیاری از دقایق این دیدار جیمی جامپ های متعددی وارد زمین شدند.
یکی از هواداران تیم آبی پوش در حالی که بازی در جریان بود وارد زمین شد و به سمت سید مهدی رحمتی رفت و مقابل این بازیکن تعظیم کرد که این حرکت اعتراض شدید هواداران خونه به خونه را به همراه داشت.
همچنین در دقیقه 90 بازی یک جیمی جامپ دیگری وارد زمین شد و باز به سمت رحمتی رفت و در ادامه این دروازه بان هوادار آبی پوش را بغل کرد و به بیرون زمین انتقال داد.
بعد از تعویض روزبه چشمی و حضور فرشید باقری در زمین هافبک شماره 4 و ملی‌پوش استقلال حرکت عجیبی انجام داد، چشمی درحالی‌که ناراحت به نظر می‌ رسید دستش را روی دهانش قرار داد و به سمت ساناک و طاهری رفت و با آنها صحبت کرد.
حضور پی در پی تماشاگران در زمین در حین برگزاری مسابقه باعث شد تا مأموران یگان ویژه در جایگاه‌های مختلف استادیوم مستقر شوند.
تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی به نیمکت خونه‌به‌‌خونه مشغول تماشای مسابقه هستند.
در دقیقه 85 سید محمد کریمی بازیکن خونه به خونه از داور کارت زرد دریافت کرد.
به گزارش ایرنا دو تیم استقلال و خونه به خونه در دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استقلال با برتری یک بر صفر خود عنوان قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داد.
در این دیدار مامه تیام در دقیقه 36 بازی از درون محوطه جریمه دروازه خونه به خونه را باز کرد و عامل قهرمانی این تیم شد.
آبی پوشان با کسب این پیروزی عدد قهرمانی های خود را به هفت رساندند.
9879/7165
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.