کورش مودت دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت برای نوسازی 12 کیلومتر از شبکه فرسوده آب شهر هندیجان تامین شده است.
وی افزود: اجرای این طرح در سه منطقه هندیجان تا پایان اردبهشت آغاز و در مدت 9 ماه به پایان می رسد.
فرماندار هندیجان ادامه داد: عمر بالا و فرسودگی شبکه و انشعابات غیرمجاز از عوامل اصلی هدر رفت آب در هندیجان است که با نوسازی شبکه آب در هندیجان این مشکلات تا حدی کاهش خواهد یافت.
مدیر اداره آب و فاضلاب هندیجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طول شبکه آب شهری هندیجان 110 کیلومتر است که تاکنون تنها 40 درصد آن با لوله های جدید نوسازی و 60 درصد آن همچنان فرسوده است.
میرمحمد آقایی افزود: شبکه های آب مناطق کهباد و کوی شهید رجایی هندیجان به طور کامل و کوی پاسداران با نوسازی انشعابات قدیم بهسازی می شود.
وی گفت: با انجام این طرح و جمع آوری لوله های آزبست و پولیکا و جایگزینی با لوله های پلی اتیلن کیفیت و فشار آب شرب 2 هزار و 500 مشترک این مناطق بهبود قابل توجهی می یابد.
مدیر اداره آب و فاضلاب هندیجان ادامه داد: پیمانکار این طرح مشخص شده و در مرحله انعقاد تفاهم نامه با شهرداری به منظور آسفالت محل حفاری است.
وی از شهروندان هندیجان خواست با توجه به انجام حفاری در خیابان ها و مشکلات عبور و مرور احتمالی در این مناطق با مجریان طرح همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
7163/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.