غلامرضا خنفری دوشنبه در حاشیه نشست هماهنگی بازی فینال جام جذفی در فرمانداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ‏برای رفع کمبودها و کاستی های موجود در ورزشگاه نفت و گاز اروند با ‏پیگیری مسئولان اجرایی، تمام نواقص این ورزشگاه برطرف شده و این ورزشگاه برای برگزاری ‏فینال کاملا آماده است.‏
وی گفت: در پی بازدید رییس فدراسیون فوتبال، چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان مورد تایید قرار گرفت و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه فوتبال وجود ندارد.
رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر اظهارکرد: مشکل روشنایی این ورزشگاه برطرف شده و تمام امکانات لازم برای رفاه حال تماشاگران از جمله آب آشامیدنی سالم و توقفگاه خودروها نیز مهیا شده است.
خنفری، حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی فینال جام حذفی را در خرمشهر یادآور شد و گفت: وزیر ورزش و جوانان علاوه بر حضور در بازی جام حذفی، 2 پروژه زمین چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 و احداث سالن کشتی خرمشهر را کلنگ زنی می کند.
وی اعتبار تخصیصی برای پروژه احداث چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای احداث سالن کشتی حدود سه میلیارد ریال اختصاص داده شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
به گزارش ایرنا فینال جام حذفی با نام یادواره آزاد سازی خرمشهر روز 13 اردیبهشت بین 2 تیم فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل ‏در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.
دیدار نهایی جام حذفی فوتبال بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل، با تایید و اعلام نظر نهایی سازمان لیگ فوتبال ایران، در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می شود.
در فصل گذشته جام حذفی که در خرمشهر برگزار شد تیم فوتبال نفت تهران با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز به مقام قهرمانی سی امین دوره جام حذفی باشگاه های ایران رسید.
7100/7165/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.