به گزارش ایرنا این افراد که حدود 40 نفر بودند مطالبات معوقه خود را بین ۳ الی ۵ ماه حقوق و مزایا عنوان کردند که از دوره قبل شهرداری و شورای اسلامی شهر این شهر، هنوز پرداخت نشده است.
آنان در روزهای پایانی سال گذشته نیز برای پرداخت این مطالبات چندین نوبت تجمع کردند ولی به گفته کارگران تا به حال اقدامی برای رفع مشکلات معیشتی و دریافت مطالبات شان صورت نگرفته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرامام (ره) دراین باره به ایرنا گفت: دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران شهرداری بندرامام (ره) بدهی سنگین یک هزار و 200 میلیارد ریالی شهرداری و نداشتن درآمد و آورده های کافی در این شهرداری است.
سعید بزازادامه داد : ظرف چند روز آینده یک ماه از مطالبات چهار ماهه عقب افتاده کارگران پرداخت می شود و ما تمام تلاش خود را برای تامین معوقه سه ماهه دیگر خواهیم کرد .
بزاز استانی شدن ارزش افزوده شهرداری ها را معضل دیگر شهرداری عنوان کرد و گفت: بدهی شهرداری از یک هزار و 110میلیارد ریال در زمان تغییر و تحول به یک هزار و 200 میلیارد افزایش پیدا کرده است .
تمام تلاش شهرداری و شورای اسلامی بندرامام این است که تا بهبود شرایط مالی ظرف چند ماه آینده کلیه معوقات کارگران که از واحد های مختلف از جمله خدمات شهری، فضای سبز و تامین نیرو بوده و به نسبت معوقات مختلفی داشتند، یک جا پرداخت شود.
9858/7165
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.