غلامعباس دانش پژوه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بخش شامل 12 روستا است که پارسال وقوع 2 مورد آتش سوزی در روستاهای زلقی و امامزاده عبدالله موجب خسارت به مالکان منازل شد.
وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای بیمه اماکن و ساختمان های روستاییان از محل هزینه ای(جاری)مطابق تبصره 2 ماده 32 آیین نامه مالی دهیاری ها و بند 3 بخش پنجم و بند 24 بخش ششم بخشنامه بودجه سال 1396 تامین شده است.
بخشدار مرکزی هندیجان ادامه داد: این بیمه نامه حوادث طبیعی مانند آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، توفان و زلزله در صورت وقوع حادثه، هزینه ساختمان، تاسیسات، اثاثیه منزل را تا سقف 200 میلیون ریال شامل 150 میلیون ریال ساختمان و 50 میلیون ریال اثاثیه به مدت یکسال را شامل می شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بنیاد برکت گفت: امیدواریم این بنیاد با انجام طرح های عمرانی و آموزشی نیز در سطح روستاهای این بخش به رفع محرومیت و توسعه روستایی کمک کند.
شهرستان هندیجان در جنوب خوزستان با 2 بخش مرکزی و چم خلف عیسی یکی از بنادر مهم تجاری و صیادی این استان است.
بر اساس تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با استانداری خوزستان مقرر شد کلیه منازل مسکونی روستایی خوزستان شامل حدود 300 هزار واحد مسکونی روستایی زیر پوشش بیمه خطرات طبیعی قرار گیرد.
7163/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.