مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان ایذه با حضور نماینده شهرستان ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، با پیگیری های صورت گرفته توسط هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان، با حضور وی، مسئولین ادارات و جمعی از مردم  منطقه انجام شد.

نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شبکه بهداشت و درمان، گفت: با توجه به شرایط خاص این منطقه و حادثه خیز بودن جاده عبوری که منجر به فوتی های زیادی شده بود. نیاز مبرم به اورژانس جاده ای داشت که با پیگیری و مکاتبات فراوان و با مساعدت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مجوز احداث 2 پایگاه اورژانس جاده ای را گرفتیم و امروز پایگاه اورژانس جاده ای پشت پیان را کلنگ زنی کردیم.

 نایب رئیس اول کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در ادامه، تصریح کرد: امیدواریم روند ساخت و ساز این پروژه درمانی طی زمان تعیین شده به پایان برسد و با افتتاح این مرکز در مسیر پر تردد و حادثه خیز پیان، گامی هر چند کوچک در جهت خدمت رسانی به مردم محروم منطقه برداشته باشیم.

در ادامه، مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه، بیان داشت: این زمین را یکی از خیرین منطقه بنام غلامی به متراژ 300 متر مربع اهدا نمود است و جهت ساخت آن به متراژ 197 متر مربع و با حمایت بنیاد برکت صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.