به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در حالی روز یکشنبه در خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که صندلی های ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان از ساعت ها پیش از شروع بازی پر شده بود به گونه ای که برخی هواداران تیم نفت از روی دیوارهای ورزشگاه بازی را تماشا کردند.
تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت 17 امروز به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و تنها یک امتیاز این دیدار را نیاز داشت تا به لیگ برتر صعود کند.
مسعود پورمحمدی، مجتبی بیژن، مجید ایوبی، محمد خان ‌احمدی، میلاد خدایی ‌اصل، حسین دوست‌دار، اکبر آفاقی، امیرحسین موسی‌زاده، حمید نعمتی، پیمان میری و میلاد میداوودی 11 بازیکنی بودند که با نظر محمود فکری برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.
در دقیقه هشت بازی حمید نعمتی با یک ضربه استثنایی دروازه مس رفسنجان را باز کرد. همچنین در دقیقه 29 بازی حسین دوستدار دومین گل بازی را به سود نفتی ها به ثمر رساند.
در دقیقه 43 این دیدار سجاد حیدری بازیکن تیم مس رفسنجان در محوطه جریمه حریف صاحب یک موقعیت شد و دروازه تیم نفت مسجدسلیمان را باز کرد.
در دقیقه 58 بازی امیر خدامرادی از پاس هم تیمی خود استفاده کرد و دروازه تیم نفت مسجدسلیمان را برای دومین بار باز کرد.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی فرد بود که علیرضا ایلدروم و محسن سلطانی وی را در امر قضاوت همراهی می کردند. همچنین ابراهیم میرزابیگی و فریدون اصفهانیان دو ناظر ویژه این دیدار بودند.
بدین ترتیب زردپوشان مسجدسلیمانی با کسب 65 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک شده و جام قهرمانی را به بالای سر بردند.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.