مهرداد شیروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این ارزیابی عملکرد که بین تمام استان های کشور انجام شد، هیات خوزستان با کسب 903 امتیاز از یک هزار امتیاز و دارا بودن شاخصه های لازم به عنوان برترین هیات در سال 96 شناخته شد.
وی با بیان این که پارسال عنوان دومین هیات برتر را در سطح کشور کسب کردیم افزود: در این ارزیابی عملکرد مواردی همچون میزبانی و برگزاری رقابت های استانی و کشوری، برگزاری کلاس ‌های داوری و مربی گری، تعداد دعوت شدگان به اردوهای تیم‌ملی و کسب مقام در رقابت ‌های کشوری و بین‌المللی مدنظر بوده است.
وی ادامه داد: با تلاش و یکدلی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان جانباز و معلول خوزستان، هیات ورزش های جانبازان و معلولان این استان با حدود 20 درصد افزایش فعالیت ها نسبت به سال 95 در ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی که توسط فدراسیون کشور انجام شد، در جایگاه اول کشور قرار گرفت.
شیروانی با اشاره به این ارزیابی عملکرد که در 15 آیتم انجام شد افزود: با فعالیت های خوبی که پارسال در بخش آقایان انجام شد هیات جانبازان و معلولان خوزستان در این بخش نیز با کسب 237 امتیاز به مقام نخست کشور دست یافت.
وی ادامه داد: در بخش بانوان با وجود شرایط بسیار سخت و امکانات کمی که در اختیار داریم در رده هفتم کشور قرار گرفتیم اما بنا داریم امسال فعالیت های خود را در این بخش بیشتر کنیم.
رییس هیات به فعالیت این هیات در 12 رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: همچنین در پنج رشته بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، شنا، دو و میدانی(آقایان و بانوان) و تنیس روی میز(آقایان و بانوان) به صورت حرفه ای در لیگ تیم داری می کنیم.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.