به گزارش ایرنا بازی‌ های هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول از ساعت 17 روز یکشنبه آغاز می‌شود که در این بین تیم نفت مسجدسلیمان بیشترین امید برای صعود به لیگ برتر را دارد به گونه ای که در صورت کسب یک امتیاز علاوه بر قهرمانی در لیگ یک جشن صعود به لیگ برتر را برپا می کند.
از ساعت ها قبل از شروع بازی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل همواره حمایت پرشوری از تیم خود داشتند، امروز از ساعت ها قبل از شروع بازی راهی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان شدند تا علاوه بر پر کردن صندلی های این ورزشگاه، با تشویق های پی در پی خود پشتیبان بازیکنان این تیم در دیدار مقابل مس رفسنجان باشند.
با توجه به این که احتمال قهرمانی زردپوشان مسجدسلیمانی در لیگ یک به مراتب بیشتر از دو رقیب دیگرش یعنی تیم های خونه به خونه و نساجی مازندران است جام قهرمانی به این شهرستان آورده شده و در کنار زمین بازی مسقر است.
گفتنی است مسیر منتهی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مملو از تماشاگران نفت مسجدسلیمان است و ترافیک شدیدی در این راه وجود دارد همچنین ظرفیت این استادیوم یک ساعت مانده به شروع مسابقه تکمیل شده است.
هواداران مسجدسلیمانی با در دست داشتن پرچم های زردرنگ و کلاه های که بر سر داشتند از کوچک تا بزرگ برای حمایت تیم خود به ورزشگاه آمدند به گونه ای که جمعیت بسیاری از هواداران تیم نفت مسلیمان به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه پشت درب های بسته مانده اند.
گفتنی است نماینده فدراسیون فوتبال، نماینده مردم این شهرستان در مجلس، فرماندار شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولان ورزشی استان از نزدیک نظاره گر بازی هستند.
به گزارش ایرنا دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در دو دیدار حساس این هفته به مصاف تیم های برق جدید شیراز و راه آهن می روند. این دو تیم در حال حاضر با کسب 61 امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول قرار دارند.
تیم نفت مسجد سلیمان تا پیش از بازی پایانی با 64 امتیاز در رده نخست جدول لیگ دسته یک فوتبال است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.