مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان طی بازدیدش از شهرستان کوت عبدالله و جاذبه های این شهرستان گفت گردشگری جعبه سیاه اشتغال است.

علیرضا ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین افزود: به دعوت جمعی از فعالان اجتماعی و شیوخ شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله از این شهرستان دیدار کردیم. در جمع صمیمیانه اهالی هادی آباد شهر کوت عبدالله از نزدیک نظرات و آرا ایشان را در خصوص مشکلات و نحوه تامین فرصت های شغلی در شهرستان را جویا شدم.

ایزدی اظهار کرد: همچنین در معیت تعدادی از دوستداران میراث فرهنگی شهرستان از پروژه پل تاریخی کوت سید صالح بازدید و از روند اجرایی و دلیل توقف کارگاه توضیحاتی را از اهالی این شهرستان دریافت کردیم.

ایزدی توضیح داد: سیاست ما در پروژه های سالجاری افزایش لایه های نظارتی، موظف نمودن پیمانکاران جهت معرفی  مشاور همکار در پروژه، اخراج پیمانکاران ضعیف و بی کیفیت از سیستم اجرایی را در دستور کار داریم.

وی گفت: گردشگری یک فعالیت فرادستگاهی است که نیاز به همگرایی چندین دستگاه برای به ثمر نشستن یک موضوع گردشگری است که ازجمله می توان شهرداری، سازمان آب و برق و فاضلاب، منابع طبیعی و...را نام برد.

ایزدی در ادامه گفت: همکاری این دستگاه ها، صنعتی را فعال می کند که محیط زیست را آلوده نمی کند، هزینه سرمایه گزاری در آن نسبت به سایر صنایع کمتر است، میزان اشتغال بالاتر و امکان فعالیت در آن با هر جامعه میزبان و هر جامعه هدف در هر مکان و هر زمان به شرط تناسب مولفه های جامعه هدف و میزبان با محل و نوع تفریح و نحوه معرفی نوع جاذبه را دارد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 910919
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.