علی کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزبان بارندگی از روز شنبه تا ظهر یکشنبه در این شهرستان را 14 میلیمتر در اداره هواشناسی صفی آباد،15 میلیمتر در سطح شهر و 10 میلیمتر در سردشت عنوان کرد.
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد اضافه کرد:با توجه به میانگین بلند مدت بارندگی در دزفول که 295،2 میلیمتر می باشد بارندگی سال زراعی امسال در مقایسه با دوره بلند مدت 13 درصد کاهش دارد.
وی حداقل و حداکثر دمای دزفول در 24 ساعت گذشته را به ترتیب 15 و 33 درجه اعلام کرد و گفت:سامانه بارشی بعدی حوالی جمعه وارد منطقه خواهد شد.
معاون عمران وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت:بارندگی روزهای اخیر در دزفول که با گردباد در برخی مناطق همراه بود خساراتی به زیر ساخت های شهری از جمله فضای سبز و نیز تاسیسات دانشگاه جندی شاپور وارد کرد همچنین موجب سقوط تعدادی تابلوی بزرگ ، شکستن تعداد زیادی درخت و نیز سقوط ترانس برق در مناطق کوهستانی دزفول شد.
عبدالحسین پوررکنی افزود:در حال حاضر برق برخی روستاهای احمدفداله دزفول قطع می باشد و تلاش نیروهای توزیع برق برای حل مشکل ادامه دارد .
وی گفت:علاوه بر مشکلات وارده ،بخش کشاورزی دزفول نیز دچار خساراتی شده که بررسی و برآورد خسارت های وارده در حال انجام است.
بارندگی شدید و تند باد هفته گذشته افزون بر 266 میلیارد ریال به مزارع گندم،کلزا و ذرت دزفول خسارت زد.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.