به گزارش ایرنا آیت ا... سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) همزمان با سالروز میلاد آن حضرت افزود: کشور ایران در قیاس با بسیاری از کشورهای دیگر دارای امنیت بالایی است که این امر به واسطه تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سنگر اداره اطلاعات، شبانه روز مشغول خدمت هستند تا مردم کشورمان در آسودگی زندگی کنند.
امام جمعه اهواز در ادامه با محکوم کردن جنایات آل سعود علیه مردم یمن گفت: رژیم آل سعود جشن های عروسی مردم یمن را به عزا تبدیل می کند و زنان و کودکان بی پناه را مورد حمله قرار می دهد.
وی در بخشی دیگر از خطبه ها با تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان اظهارکرد:حضرت علی اکبر(ع) از بسیاری جهات شبیه پیامبر اکرم (ص) بود از همین رو بهترین الگو برای جوانان می باشد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به جوانان یادآور شد: بهترین راه نزدیکی به خداوند متعال ممارست در اقامه نماز و سپس حضور فعالانه در مساجد است.
وی در ادامه به 11 اردیبهشت روز کارگر اشاره و افزود: در اسلام کاسب و کارگر حبیب خداوند هستند؛ هرچه رزق به سختی بیشتری حاصل شود حلال تر است.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.