صادق جعفری چگنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با وجود شرکت های صنعتی و کارگری در حوزه شهرستان شوش و با هماهنگی مسئولان قضایی خوزستان ، کمیته حمایت از سرمایه گذاری و صنایع در راستای حمایت از تولید در دادگستری شوش فعال شده است افزود:این کمیته تاکنون برای حمایت از برخی شرکت ها که با مشکل اقتصادی مواجه اند وارد عمل شده است.
وی گفت:احیا و راه اندازی مجدد شرکت قند شمال خوزستان در شوش ، رفع اختلاف مالی بین شرکت های هفت تپه و میان آب و حمایت از حقوق کارگران با توجه به جامعه کارگری این شهرستان از جمله مواردی است که در این کمیته مورد رسیدگی قرار گرفت.
جعفری چگنی با بیان اینکه کمیته حمایت قضایی شهرستان در صدد است تا جلوی سنگ اندازی، تنگ‌نظری و سلیقه‌ای عمل کردن برخی از مسئولان را بگیرد گفت: اکنون اهمیت سرمایه ‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران برای همگان مسجل و مشخص شده است.
وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌ گذاری و تقویت واحد‌های تولیدی و اشتغالزا در شهرستان شوش گفت: سعی ما در کمیته حمایت قضایی سرمایه گذاری در شهرستان رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدها در کمترین زمان ممکن است تا خللی در روند تولید ، اشتغال و صادرات ایجاد نشود.
وی در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در دادگستری شوش در راستای تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت:باید ساز و کار و فرایند ارائه خدمات به ارباب رجوع دادگستری به گونه ای تدوین و طراحی شود تا افراد کمترین معطلی را در دستگاه قضایی شهرستان داشته باشند.
رییس دادگستری شهرستان شوش از تکمیل و تامین امکانات و تجهیزات رفاهی در ساختمان ، سالن ها و اتاق های دادگستری شوش خبر داد و بیان داشت: امکانات و تجهیزات در راستای تکریم ارباب رجوع در ساختمان دادگستری شوش بهبود یافته است.
وی با بیان اینکه با مراجعه روزانه 300 نفر به دادگستری شوش لذا تمام سالن های این اداره به تجهیزات سرمایشی مناسب مجهز شدند گفت:با تمام توان در راستای تکریم ارباب رجوع در مجموعه دستگاه قضایی شوش تلاش شده تا رضایت و آسایش مردم و ارباب رجوع تامین شود.
به گزارش ایرنا در 9 ماهه گذشته با پیگیری رئیس دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب ، سران و بزرگان عشایر و معتمدان محلی 6 فقره پرونده منجر به قتل در شهرستان شوش به سازش منجر شد که نقش بسزایی در تامین امنیت در منطقه داشت
ضمن اینکه 250 هکتار اراضی ملی در منطقه چنانه رفع تصرف شد.
دادگستری شهرستان شوش رتبه اول انفورماتیک و رتبه دوم تسریع در رسیدگی و جلوگیری اطاله دادرسی و سرعت دهی به ارایه خدمات قضایی به شهروندان را بین ادارات دادگستری استان خوزستان کسب کرد.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.