علیرضا آموزنده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:این طرح ها شامل بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی با 35 تخت بستری و زیربنای یک هزار و 890 متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت' طرح تحول سلامت' و بازسازی بال شمالی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به مساحت سه هزار و 615 متر مربع با 60 تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال و مشارکت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند می باشند.
وی افزود: همچنین بازسازی و توسعه بخش LDR بیمارستان ولیعصر خرمشهر با 833 متر زیربنا و 10 تخت بیمارستانی با 35 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت، بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر با یک هزار و 915 متر مربع زیربنا و 30 تخت بستری و اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند از جمله این طرحهاست.
آموزنده گفت:برای احداث کلینیک ویژه تشخیصی – درمانی در خرمشهر با یک هزار و 620 متر مربع زیربنا و 98 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هزینه شده که در سفر وزیر افتتاح می شود.
آموزنده گفت: کار احداث ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با 200 متر مربع زیربنا و 20میلیارد ریال اعتبار و احداث کلینیک ویژه تشخیصی درمانی شادگان در یک هزار و 620 متر زیربنا و 96 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان نیز به اتمام رسیده که با حضور وزیر افتتاح می شود.
607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.
3015/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.