رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر گزارشی از فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد در سال گذشته ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد بیان کرد: در سال ۹۶ تعداد ۳۸۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان، جویای کار این شهرستان راه‌اندازی شد؛ که این تعداد نسبت به سال قبل از آن ۲۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه اشتغال‌زایی این نهاد در سال ۹۶ با جذب ۹۶ درصد همراه بود، گفت: در این مدت از محل تسهیلات بانکی بیش از ۴۹ میلیارد ریال صرف اشتغال‌زایی نیازمندان این نهاد شده است، و هم‌ اکنون طرح های اشتغال‌زایی مددجویان توسط کارشناسان این نهاد مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرند.

کُرد افزود: از آنجایی‌که توانمندسازی خانواده‌های مددجو از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، در همین راستا   خانواده های مددجویانی که از توانمندی لازم برخوردار گردند از چتر حمایتی این نهاد خارج خواهند شد.

وی به تعامل خوب این نهاد با بانک‌های شهرستان در زمینهٔ اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و گفت: با همکاری‌های خوب و سازنده‌ای که بین کمیته امداد و بانک‌ها صورت گرفت ۹۶ درصد برنامه‌ تعهدات بانکی به این نهاد در ۱۲ ماهه سال ۹۶ محقق شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: تلاش ما این است که نیازمندان و مددجویان این شهرستان بیشترین سهم را در زمینهٔ دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی داشته باشند.

قیصر کُرد با عنوان این که تعامل و همکاری خوبی بین بخشهای مختلف بانک ها برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه خدمت به محرومین ازحداکثر ظرفیت‌های موجود بهره گیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.