علی صالح نساج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود:امسال تکمیل پوشش تلفن همراه و توسعه در مناطق روستایی و همچنین توسعه اینترنت در شهرها و روستاهای استان خوزستان مدنظر است که با نصب باجه های ATM توسط پست بانک ها و توسعه دفاتر پستی در روستاها همراه است.
وی افزود:در گام نخست پارسال 37 دستگاه ATM در نقاط مختلف این استان نصب و راه اندازی شد و امسال نیز در گام دوم 31 دستگاه نصب خواهد شد ضمن اینکه تا پایان امسال کلیه روستاهای بالای 20 خانوار استان خوزستان از حداقل امکانات ارتباطی تلفن ثابت،اینترنت،همراه اول،رومینگ اپراتور بهره مند خواهند شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان اظهار کرد:در گام نخست 2 هزار و 400 روستای استان خوزستان تحت پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفته و امسال نیز طبق برنامه ریزی انجام شده 551 روستای دیگر از خدمات ارتباطی بهره مند خواهند شد.
صالح نساج گفت:طبق آمار سال 90 تعداد کل روستاهای دارای سکنه استان خوزستان چهار هزار و 55 روستا بود که در آمار سال 95 این تعداد به سه هزار و 300 روستا کاهش یافت که روستاهای محروم از خدمات USO بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به مختلف بودن خدماتی که ارائه می شود اعتبار مورد نظر برای طرح های ارتباطی و مخابراتی متفوات خواهد بود گفت:در حال حاضر 110 میلیارد ریال اعتبار برای تحت پوشش بردن روستاهای دزفول درنظر گرفته شده که تلاش می شود مشکل این روستاها تا 27 اردیبهشت ماه(روز جهانی ارتباطات) با همکاری اداره توزیع برق دزفول حل تا ازخدمات ارتباطی همراه اول بهره مند شوند.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.