به گزارش ایرنا بارندگی شدید که در برخی مناطق شمال خوزستان با بارش تگرگ همراه بوده است همچنین موجب آبگرفتگی معابر روستای اسلام آباد و شهر صفی آباد دزفول شده است.
بخشدار سردشت دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شدت بارندگی بامداد دوشنبه موجب قطع برق روستاهای دهستان سردشت و سالند شده و شدت باران به حدی است که امکان حضور کارکنان عملیات برق برای حل مشکل قطعی برق نیست.
مسعود سخایی افزود: هم اکنون برق روستاهای دهستان ماهور برنجی ،شیرین آب و شهر حمزه قطع بوده و این روستاها دچار آبگرفتگی شده اند.
محمدحسین خجسته کیا بخشدار شهیون نیز گفت: به علت رعد و برق و بارندگی برق مناطقی از این بخش کوهستانی با مشکل مواجه شده است.
نصراله فخرمجدیان بخشدار مرکزی دزفول نیز گفت:تاکنون مشکلی در شهرها و روستاهای این بخش ناشی از بارندگی گزارش نشده است.
رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول گفت:از روز یکشنبه تا صبح روز دوشنبه 40 میلیمتر بارندگی در اداره هواشناسی دزفول ثبت شده و پیش بینی می شود این سامانه بارشی تا اواخر امروز از منطقه خارج شود.
علی کرمی دمای کنونی دزفول را 18 درجه اعلام کرد و گفت:دمای دزفول نسبت به دیروز هشت درجه کاهش یافته است ضمن اینکه رطوبت نسبی هوا در دزفول در حال حاضر 98 درصد است.
وی با اشاره به اینکه تا ساعاتی دیگر گردوغبار منطقه دزفول را فراخواهد گرفت گفت:با توجه به پیش بینی هواشناسی و افزایش ریزگردها احتمال تعطیلی مدارس در ساعات آینده دور از انتظار نیست.
در شوش نیز بارندگی شدید همراه با بارش تگرگ در نقاطی از این شهرستان گزارش شده است.
در اندیمشک و گتوند نیز بارش باران همراه با رعد و برق گزارش شده که تاکنون خسارتی به دنبال نداشته است.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.