به گزارش دوشنبه ایرنا مجتبی طحان افزود: این چهار نفر از شامگاه یکشنبه در این منطقه مفقود شده اند و هنوز اطلاعی از این افراد یافت نشده است و هنوز علت دقیق مفقود شدن این افراد مشخص نیست.
وی گفت: دیشب به دلیل بارش باران شدید و تند باد در این منطقه امکان اعزام نیروهای امدادی فراهم نشد ولی صبح امروز تیمهای جستجو برای انجام عملیات به این منطقه اعزام شدند.
وی گفت: 2 تیم سه نفره از امدادگران هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شده اند، دسترسی به مفقودشدگان که از اهالی محلی هستند، به دلیل وضعیت جوی و مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه تاکنون میسر نشده است.
رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همچنین درادامه با اشاره به وضعیت امدادرسانی به برخی مناطق شهرستان دزفول عنوان کرد: امداد رسانی به عشایر کوی المهدی در حومه این شهرستان نیز که چادرهایشان بر اثر طوفان از بین رفته بود انجام گرفته است.
طحان عنوان کرد: همچنین بر اثر بارندگی شدید چادرها و وسایل عشایر حومه شهرستان لالی از بین رفته و امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان در حال انجام است.
رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همچنین درادامه با اشاره به وقوع گرد و غبار در شهرستان آبادان بیان کرد: در پی وقوع گرد و غبار شدید در شهرستان آبادان جمعیت هلال احمر سه هزار و 200 ماسک را در بین مردم توزیع کرد.
به گفته اداره کل هواشناسی خوزستان بیشترین میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در شهرستان دزفول با 47.3 میلیمتر گزارش شده است .
همچنین به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان بیشترین میزان گرد و غبار امروز در شهرستان شادگان 10.65 میکروگرم بر مترمکعب ثبت شده است.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.