میثم دورقی روز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسئولان کجا هستند که به مشکلات ما رسیدگی نمی کنند و اکنون که وضعیت استقلال خوزستان در لیگ مشخص شد همه دور تیم قرار گرفتند.
کاپیتان استقلال خوزستان با بیان این که در این فصل به لحاظ مالی شرایط بدی داشتیم افزود: تمامی بازیکنان تیم در این فصل بین 10 تا 33 درصد از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند و قطعا این موضوع در بازی بچه ها اثر گذار بود.
وی در خصوص بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: امروز هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما بازیکنان ما قدر موقعیت های به دست آمده را به خوبی دانستند و با به ثمر رساندن سه گل بهترین نتیجه را مقابل یکی از بهترین تیم های ایران کسب کردند.
دورقی ادامه داد: اگر این بازی را واگذار می کردیم شرایط مان برای بقا در لیگ سخت تر می شد اما بسیار خوشحالم که توانستیم دل مردم خوزستان و هواداران تیم را شاد کنیم.
در ادامه یونس دلفی بازیکن جوان آبی های اهواز گفت: بسیار خوشحالم که توانستم 2 گل از سه گل تیم را به ثمر برسانم و نقش کوچکی در بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر داشته باشم.
وی افزود: ما برای کسب هر سه امتیاز این دیدار وارد میدان شدیم اما در ابتدا از روی غفلت بازیکنانمان گل اول را دریافت کردیم که در ادامه با ارائه یک بازی هجومی موفق به زدن سه گل شدیم.
دلفی گفت: در ابتدای لیگ هدفمان کسب جایگاه بهتری در جدول بود اما باید گفت که در این فصل به لحاظ مالی شرایط سختی داشتیم و نتوانستیم نتایج ایده آلی کسب کنیم اما همین که توانستیم در لیگ بمانیم و دل هواداران را شاد کنیم خوشحالم.
به گزارش ایرنا آبی های خوزستان با پیروزی برابر سپاهان 30 امتیازی شده و در جایگاه سیزدهم رده بندی جای گرفتند و در لیگ برتر ماندنی شدند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.