به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان در حالی عصر یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم بود چرا که تکلیف تیم های سقوط کرده به لیگ یک مشخص می شد.
** دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان در حالی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که توفانی که حدود 40 کیلومتر بر ساعت گزارش شد بر ورزشگاه حکمفرما بود و این موضوع از زیبایی بازی کاسته بود.
** توفان شدید پیش از آغاز بازی جایگاه نیمکت بازیکنان هر دو تیم را جابه جا کرد که با کمک افراد توپ جمع کن کنار زمین در جای خود قرار داده شد.
** تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه هر دو تیم به دلیل گرد و غبار و باد شدید در اهواز در شرایط نامناسبی قرار داشت و اثر گرد و غبار روی بسیاری از تابلوها نمایان بود.
** پیش از آغاز بازی هواداران تیم استقلال خوزستان با سر دادن شعار ' ویسی اول بشی، اول نشی دوست داریم' از این مربی بومی حمایت کردند.
** حضور تماشاگران فولاد خوزستان با پرچم های قرمز رنگ در ورزشگاه غدیر که برای طرفداری از آبی های خوزستان آمده بودند از دیگر حواشی این دیدار بود.
** بازیکنان تیم سپاهان پیش از آغاز بازی با اهدا یک دسته گل از زحمات عبداله ویسی مربی سابق تیم سپاهان تقدیر کردند.
** صندلی های ورزشگاه به دلیل گرد و غبار هوای اهواز پر از خاک بود که این موضوع نارضایتی هواداران را به همراه داشت‌.
**وضعیت آب آشامیدنی ورزشگاه غدیر در شرایط نامناسبی بود.
** تماشای این دیدار اگر چه رایگان بود اما تنها 500 هوادار استقلال خوزستان از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
**در دقیقه پنج بازی بازیکنان سپاهان از غفلت خط دفاع استقلال خوزستان به خوبی استفاده کرده و توسط مهرداد محمدی دروازه این تیم را باز کردند.
**در ادامه تیم استقلال خوزستان در حالی که جهت وزش باد به سود این تیم بود در دقیقه 35 بازی توسط حکیم نصاری گل تساوی بخش بازی را به ثمررساند.
** تیم استقلال خوزستان که نیمه دوم را هجومی شروع کردند در دقیقه 48 بازی به وسیله یونس دلفی دومین گل خود را به ثمر رساند.
** در دقیقه 63 بازی یونس دلفی دومین گل خود و سومین گل تیم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.
** تیم سپاهان در دقیقه 64 بازی توسط ساسان انصاری گل دوم خود را به استقلال خوزستان زد تا امیدهای این تیم برای کسب امتیاز زنده شود.
** در این دیدار وحید شیخ ویسی از تیم استقلال خوزستان و مهرداد محمدی از تیم سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
** بازیکنان تیم استقلال خوزستان پس از پایان بازی به سمت هواداران خود رفته و پیروزی تیم خود و ماندگاری در لیگ برتر فوتبال را با هواداران جشن گرفتند. عبداله ویسی و یونس دلفی به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.
به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با برتری 3 بر 2 تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.