مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 سالن ورزشی خوزستان با تجهیزات ورزشی خوزستان با تجهیزات و تولیدات ایرانی بازسازی و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری در جلسه شورای اداری ورزش استان، اظهار داشت: با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نام گذاری هر سال با عناوین مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی، به نقش مردم، متولیان امر و دستگاه ها در راستای تحقق اهداف شعار سال پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به منظور حمایت از کالای داخلی و تولیدات ایرانی خرید اقلام ورزشی برای اداره کل ورزش وجوانان خوزستان و هیئت های ورزشی با اولویت کالای ایرانی است.

وی ادامه داد : همچنین قرار است به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی 40 زمین چمن مصنوعی با تولیدات داخلی در استان خوزستان افتتاح گردد که این نشان می دهد در ضمینه تولید کفپوش و چمن های مصنوعی در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رخ داده و مسئولان ورزش خوزستان می توانند همواره برای تجهیز سالن ها و زمین های ورزشی از کفپوش و چمن مصنوعی ساخت ایران استفاده خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز همچنان که در گذشته نیز همواره از تولیدکنندگان داخلی برای تامین تجهیزات و کالاهای ورزشی استفاده نموده است در راستای تحقق شعار رهبری در این حوزه تمامی کالاهای ورزشی مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان داخلی تامین خواهد نمود.

افشین حیدری افزود: پروژه های شاخصی داریم که در بهار چهلم انقلاب اسلامی ایران افتتاح خواهند شد و باید بگویم برخی پروژه هایی که سال ها به دلیل عدم وجود اعتبار متوقف بودند، با حمایت وزیر ورزش و همچنین استاندار خوزستان مجددا راه اندازی شدند و در بخشی از این پروژه ها حدود 10 استخر نیمه کاره اماده خدمات رسانی به مردم خوزستان خواهند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروزه دشمن پروژه ای را برعلیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده که پروژه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه ما است اما ما در ابعاد علمی و حوزه تخصصی ما یعنی ورزش؛ پس از انقلاب ملت ایران اقدامات شایسته ای را به ثمر رسانده اند که بنده با افتخار اعلام می کنم امروز پیشرفت جمعیت ورزشکار ما و حتی ابنیه ورزشی ما نسبت به سال های قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

افشین حیدری در پایان خطاب به حاضران در جلسه اظهار کرد: قطار توسعه ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد ولی کیفیت کار به شما دوستان برمی گردد و همگی باید فرصت را غنیمت بشماریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.